УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

ВІДДІЛ З  ПИТАНЬ ОСВІТИ, МОЛОДІ І СПОРТУ

ГОЛОГІРСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Золочівського району    ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14,  с.Гологори  Золочівський район, Львівська обл., 80736,  тел. (03265) 56-322, E-mail gologory@i.ua                     

НАКАЗ

31.08.2022 р.  № 68

Про проведення у закладі щорічного комплексного

самооцінювання у 2022/2023 навчальному році

та створення робочих груп

Відповідно до вимог частини третьої статті 41 Закону України «Про освіту», частини другої статті 42 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 30.11.2020 № 1480 «Про затвердження методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти», Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Статуту закладу освіти, інших нормативних документів, з метою розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО

НАКАЗУЮ:

1.    Провести у 2022-2023 н.р. комплексне вивчення та самооцінювання ефсктивності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти за чотирма напрямами освітньої діяльності школи .

2.    З    метою     удосконалення       освітніх      та    управлінських процесів       провести      щорічне самооцінювання якості освіти та освітньої діяльності:

o   за напрямом «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти» - 

                                                                                               січень -лютий 2023;

o   за напрямком «Управлінські процеси закладу освіти» - січень -лютий 2023;                                                                              

o  за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти» - лютий-квітень 2023 р;

o  за напрямом «Система оцінювання результатів навчання учнів» -

                                                                                                           квітень-травень 2023;

3.    Для забезпечення проведення щорічного самооцінювання створити робочу групу у складі:

o    за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти»:

o    Бриковська Л.О.. – вчитель математики (координатор групи);

o    Гаврилів О.П. – вчитель основ християнської етики;

o    Гуменний В.В. – вчители музики;

o  Білинська О.О.. – секретар учнівського самоврядування;

o   за напрямом «Система оцінювання результатів навчання учнів»:

o  Турчин О.М. – заступник директора з НВР (координатор групи);

o  Цільник І.С. – вчитель української мови та літератури;

o  Болюбаш Г.І.. - вчитель англійської мови.

o   Бриковська Т.Д. – голова учнівського самоврядування;

o   за напрямом «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти»:

o  Мичка С.Б. – вчитель української мови та літератури(координатор групи);

o  Агафонова Н.В. - вчитель історії;

o  Янчинський Р.В. – вчитель математики;     

o  Фурда М.Б. – голова  батьківського комітету.

o    за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти»:

o    Граничко Г.В. – вчитель біології (координатор групи);

o  Ковбаса П.Я. – вчитель фізичної культури

o  Попович М.П- педагог-організатор

o  Мичка Б.М. – член учнівського самоврядування.

4.              Робочим групам:

1.    У своїй роботі керуватися нормативними документами МОН України та локальними документами закладу освіти (Положенням про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Положенням про академічну доброчесність педагогічних працівників та здобувачів освіти.

2.    Для вивчення якості освітньої діяльності використовувати методи збору інформації та інструменти, рекомендовані Державною службою якості освіти та визначені Положенням про внутрішню систему забезпечення якості освіти.

3.    Результати щорічного самооцінювання якості освіти та якості освітньої діяльності закладу узагальнити за напрямами, надати пропозиції щодо вдосконалення якості освіти та якості освітньої діяльності закладу на 2022/2023 навчальний рік.

Травень - червень 2023

4.    Узагальнені результати, самооцінювання якості освіти та якості освітньої діяльності в 2022/2023 н.р. та пропозиції щодо вдосконалення якості освіти та якості освітньої діяльності на 2023/2024 н.р. обговорити на засіданні педагогічної ради.

Червень 2023

5.    Рішення педагогічної ради з даного питання врахувати при складанні стратегії розвитку закладу освіти, розробленні освітньої програми та річного плану роботи на 2023/2024 навчальний рік.

6.    Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор                                          О.Є. Попович

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ З  ПИТАНЬ ОСВІТИ, МОЛОДІ І СПОРТУ

ГОЛОГІРСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ 

ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Золочівського району  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14,  с.Гологори  Золочівський район, Львівська обл., 80736,  тел. (03265) 56-322, E-mail gologory@i.ua                     

НАКАЗ

Від 31.08.2022 р           №51

Про підготовку та організований

початок 2022/2023 навчального року

у Гологірському ЗЗСО

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану» (№7325 від 28.04.2022), «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та інших;  листа Міністерства освіти і науки України від 30.06.2022 № 1/7322-22 «Про організацію 2022/2023 навчального року». Постановв КМУ “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення“, Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової середньої освіти, Державних санітарних норм і правил облаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу,  Листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному році”, Наказу Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”, Наказу МОЗ №2205 від 25.09.2020  “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”, Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”, листа Міністерства освіти і науки України №268 від 21.03.2018 ″Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”, №405,406,407,408 від 20.04.2018 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І,ІІ, III ступенів»,  наказу МОН №1273 від 08.10.2019 р. «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти», на рівні базової середньої освіти: в 5 класах – Державного стандарту базової середньої освіти (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898); в 6 – 9 класах – Державного стандарту  базової та повної загальної середньої освіти (затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392) наказу МОН від 28.11.2019 №1493 Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (зміни до наказу 408 від 20.04.2018 р.), наказу  ДОН ЛОДА № 07/01-243 від 04.06.2020 «Про викладання «Основ  християнської етики у закладах освіти області »»,  листа МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року «Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році». У закладі освіти щоденно о 9 годині 00 хвилин має проводитись загальнонаціональна хвилина мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (стаття 2 Указу Президента України № 143 від 16 березня 2022 року «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України», лист Міністерства освіти і Науки України від 16.03.2022 №1/3472-22). Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.06.2000 р. № 964, власного статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні державних стандартів власного статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні державних стандартів.

Н А К А З У Ю

1.     Дирекції школи:

1.1  До 31 серпня 2022 р. провести серпневу педагогічну раду.

1.2                До 03 вересня 2022 р. подати на погодження  відділу освіти райдержадміністрації у встановленому порядку робочі навчальні плани на 2022/2023 навчальний рік з пояснювальною запискою, конкретизацією інваріантної та варіативної складових, а також звітність ЗНЗ-1 сформовану з допомогою ПЗ «КУРС: Школа» переноситься на деякий термін.

1.3       Граничну наповнюваність класів та тривалість уроків встановлювати відповідно до вимог статей 14,16 Закону України «Про загальну середню освіту»

1.4       Поділ класів на групи при вивчені окремих предметів здійснювати відповідно до нормативів, затверджених наказом  МОН України  №128 від 20.02.2002 р., а також Роз’яснення щодо поділу класів (лист МОН №1/9-322 від 18.05.2018).

1.5       Під час організації індивідуальної форми навчання  чітко дотримуватись вимог Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах , затвердженого наказом МОН України  від 12.01.2016 р. №8  (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955).

1.6 У разі створення інклюзивного класу для дітей з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти чітко дотримуватися вимог Постанови КМУ від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», Постанова КМУ 530  від 10.04.2019 р. «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти».

1.7       Обсяги навчального навантаження використовувати у межах фондів заробітної плати, затверджених  у кошторисах доходів і видатків закладів освіти

1.8       Варіативну складову робочих навчальних планів загальноосвітнім навчальним закладам  конкретизувати самостійно з урахуванням освітніх потреб учнів, рекомендацій МОН України, кадрового забезпечення.

1.9 Основну увагу приділяти вивченню української мови як державної, предметів природничо-математичного циклу, іноземних мов, інформаційних комп᾽ютерних технологій, історії, основ християнської етики в 1-11-их класах.       

1.10 Забезпечити  нормативне комплектування всіх класів.     

1.11     Організовано  завершити прийом учнів 1 та 10-их класів, забезпечити  нормативне комплектування всіх класів.

1.12     Спільно з органами місцевого самоврядування вирішити питання здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-их класів, влаштування випускників 11-их класів – дітей сиріт і дітей, які потребують додаткової соціальної допомоги.

1.13 Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» новий 2022/2023 навчальний рік у закладах загальної середньої освіти  рекомендується розпочати   - 1 вересня 2022 р.      

2.  З метою забезпечення організованого підвезення учнів до місця навчання та у зворотному напрямі рекомендовано дотримуватися  наступної структури 2021/2022 навчального року:

2.1       Роботу загальноосвітнього навчального закладу проводити за 5-денним робочим навчальним тижнем.

2.2    Навчальні заняття організувати за семестровою  системою:

1 вересня – свято День Знань (10:00);

І семестр – з 01.09.2022 по 23.12.2022 р.

ІІ семестр -  з 09.01.2023 по 02.06.2023 р.

2.3    Канікули для учнів провести:

            Осінні – з 24 жовтня по 30 жовтня 2022  р. 

            Зимові – з 24 грудня 2022 року по 08 січня 2023 року.

            Весняні– з 27 березня по 02 квітня 2023 р. 

            Останній дзвоник – 02.06.2023 р.

            Літні – з дня закінчення  навчального року по 31.08.2023 р.

До 05.09.2021 р. затвердити директору структуру навчального року .

2.5 Навчальний процес організувати за 5- денним тижневим режимом занять:

-- у 1 класі  – 35 хвилин

-- у 2-4 класах – 40 хвилин

-- у 5-11 класах – 45 хвилин

Встановити таку тривалість перерв:

між уроками – 10 хвилин;

після 2 та 3 уроків – 20 хвилин.

2.5.1.Затвердити розклад дзвінків на урок та з уроку:

1-й урок – 8.30 – 9.15                     5–й урок  12.30 -  13.15

2-й урок – 9. 25 – 10.10                  6-й урок   13.25 -  14.10

3-й урок -  10.30 – 11.15                 7-й урок   14.20 -  15.05

4-й урок -  11.35 -  12.20

2.6 Затвердити за кабінетами такі класи:

     1 кабінет – 1 клас

     2 кабінет – 2 клас

     3 кабінет – 3 клас

     4 кабінет – 4 клас

     Кабінет географії– 6 клас

     Кабінет української мови та літератури – 9 клас

     Кабінет агглійської мови – 8 клас

     Кабінет історії – 10 клас

     Кабінет фізики – 11 клас

     Кабінет зарубіжної літератури –  7 клас

     Кабінет математики – 5 клас

5. Затвердити керівником шкільних музичних гуртків:Гуменного Володимира Васильовича.

6. Всім учителям-предметникам  здійснювати виконання програм, враховуючи структуру та режим навчального року, а також річний план роботи школи і календарно-тематичні плани з предметів. Плани на І семестр подати на затвердження заступнику директора до 15 вересня, на ІІ семестр – до 15 січня.

7.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Турчин Оксані Михайлівні здійснювати суворий контроль за правильністю організації навчально-виховного процесу та правильністю і своєчасністю внесення записів до класних журналів.

8. За рекомендацією департаменту освіти і науки Львівської ОДА, Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти рекомендовано провести перший урок для  1-11-х класів : «МИ УКРАЇНЦІ: ЧЕСТЬ І СЛАВА НЕЗЛАМНИМ!»

9. В процесі навчального року питання запровадження карантину, припинення чи продовження освітнього процесу з поважних причин, щодо надання учням вихідних для підготовки і проведення державної підсумкової атестації/зовнішнього незалежного оцінювання (якщо вони проводяться під час освітнього процесу), щодо доцільності проведення навчальної практики та навчальних екскурсій затверджувати на педагогічних радах та погоджувати  з відділом освіти райдержадміністрації.

10 До 1 жовтня 2022 року завершити підготовку школи до роботи в осінньо-зимовий період, вжити заходів щодо реалізації програм з енергозбереження.

12 Контроль за виконання  наказу  залишаю за собою

 

 

 

Директор:                                    О.Є. Попович

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ОСВІТИ, МОЛОДІ І СПОРТУ

ГОЛОГІРСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ 

ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14, с.Гологори Золочівський район, Львівська обл., 80736, тел. (03265) 56-322, Електронна пошта gologory@i.ua                     

НАКАЗ

Від 31.08.2021 р №73

Про затвердження Положення

та склад робочої групи з розробки

Стратегії діяльності та розвитку

Гологірського ЗЗСО І-ІІІ ст.

Перед сучасним закладом освіти постає створити комфортні умови для учасників освітнього процесу та отримати якісну освіту. Новий Закон України «Про освіту» дає широкі можливості адміністрації та педагогічному колективу для становлення та розвитку Нової української школи.

 Заклад має сформувати в особистості сучасної системи цінностей, орієнтацію на те, щоб освіта могла бути максимально самореалізована, активно діяти, конструктивні рішення, бути конкурентноспроможним у різних сферах життєдіяльності.

На виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мову», Національної програми «Освіта» («Україна XXI століття»), Національної доктрини розвитку освіти, рішення педагогічної ради від 31 серпня 2021 року

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про робочу групу з розробки Стратегії діяльності та розвитку Гологірського ЗЗСО, що додається.

2. Затвердити склад робочої групи з розробки Стратегії діяльності та розвитку Гологірського ЗЗСО у складі:

Голова комісії: Попович Олег Євгенович, директор Гологірського ЗЗСО;   

Члени комісії: - Турчин Оксана Михайлівна, заступник дтректора з НВР,

                        вчитель інформатики№;

                      - Болюбаш Галина Іванівна, вчитель англійської мови,

                        голова ПК;

Думин Оксана Мирославівна, вчитель початкових класів,

керівник МО вчителів початкових класів;

- Фурда Марія Богданівна, няня в ДНЗ, голова батьків-

  кого комітету.

3. Робочі групи розробити проєкт Стратегії діяльності та розвитку Гологірського ЗЗСО на період 2021- 2026 навчальні роки та підготувати його на педагогічну раду для обговорення та затвердження.

Термін: серпень 2021 р.

4. Призначити першу серію робочої групи з розробки Стратегії діяльності та розвитку Гологірського ЗЗСО на 31 2021 року.

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор: О.Є. Попович            

 

З наказом ознайомлені:

 

 Стратегія розвитку Гологірського ЗЗСО на 2021-2022 н.р.

 

 


 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ З  ПИТАНЬ ОСВІТИ, МОЛОДІ І СПОРТУ

ГОЛОГІРСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ 

ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Золочівського району  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14,  с.Гологори  Золочівський район, Львівська обл., 80736,  тел. (03265) 56-322, E-mail gologory@i.ua                     

НАКАЗ

Від 31.08.2021 р           №72

 

Про затвердження Положення  про внутрішню

систему забезпечення якості освіти Гологірського ЗЗСО

 

Відповідно до Закону України «Про освіту» (стаття 41 ч. 2), з метою постійного

підвищення якості освіти та якості освітньої діяльності, використання системного підходу до

здійснення моніторингу на всіх етапах освітнього процесу, розроблення структури

внутрішньої системи забезпечення якості освіти, на підставі рішення педагогічної ради

(протокол № 01 від 31.08.2021),

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити педагогічрою радою та ввести в дію "Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Гоогірського ЗЗСО  І-ІІІ ступенів Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області" (додається).

2. Призначити Турчин оксану Михайлівну, заступника директора з навчально-виховної

роботи, яка координуватиме запровадження системи забезпечення якості освітньої

діяльності та якості освіти.

2.     Створити робочу групу, яка вивчатиме та оцінюватиме системи за кожним із напрямів у складі:

Грицьків Н.Г. вчитель початкових класів Гологірського ЗЗСО –  голова комісії;

Мичка С.Б.  вчитель української мови  – заступник голови комісії;.

Агафонова Н.В., вчитель історії  -  секретар комісії.

Члени комісії:

 Бриковська Л.О. вчитель математики;

Попович М.П., педагог-організатор;

      Фурда В.Я., учениця 11 класу.

 

4. Забезпечити публічний доступ до тексту Положення через офіційний сайт школи.

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор:                                    О.Є. Попович

 


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ З  ПИТАНЬ ОСВІТИ, МОЛОДІ І СПОРТУ

ГОЛОГІРСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ 

ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Золочівського району  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14,  с.Гологори  Золочівський район, Львівська обл., 80736,  тел. (03265) 56-322, E-mail gologory@i.ua                     

НАКАЗ

Від 31.08.2021 р           №65

       Про структуру першого

семестру 2021 - 2022 н. р.

На виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»

Постановв КМУ “ Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення“, Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової середньої освіти, Державних санітарних норм і правил облаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу,  Листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”, Наказу Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”, Наказу МОЗ №2205 від 25.09.2020  “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”, Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”, листа Міністерства освіти і науки України №268 від 21.03.2018 ″Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”, №405,406,407,408 від 20.04.2018 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І,ІІ, III ступенів»,  наказу МОН №1273 від 08.10.2019 р. «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти», наказу МОН від 28.11.2019 №1493 Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (зміни до наказу 408 від 20.04.2018 р.), наказу  ДОН ЛОДА № 07/01-243 від 04.06.2020 «Про викладання «Основ  християнської етики у закладах освіти області »»,  листа МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року «Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.06.2000 р. № 964, власного статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні державних стандартів.

НАКАЗУЮ:

Заступнику Директора з НВР Турчин О.М. розробити і затвердити структуру І смеместру

Структура І семестру

1 вересня – свято День Знань (10:00);

Початок семестру — 01.09.2021 р.

Закінчення семестру — 24.12.2021 р.                                    

Канікули

Осінні – з 25.10.2021  р. по 31.10.2021 р. 

Зимові – з 25.12.2021 р. по 09.01.2022 р.

Вихідні та святкові дні 

14.10.2020р., 25.12.2020р.

Перенести робочі дні

25 грудня (субота) – на понеділок  27 грудня.

4. Режим роботи закладу : п’ятиденний робочий тиждень, одна зміна.   

 

5.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ З  ПИТАНЬ ОСВІТИ, МОЛОДІ І СПОРТУ

ГОЛОГІРСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ 

ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Золочівського району  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14,  с.Гологори  Золочівський район, Львівська обл., 80736,  тел. (03265) 56-322, E-mail gologory@i.ua                     

НАКАЗ

Від 31.08.2021 р           №55

Про підготовку та організований

початок 2021/2022 навчального року

у Гологірському ЗЗСО

На виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»

Постановв КМУ “ Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення“, Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової середньої освіти, Державних санітарних норм і правил облаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу,  Листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”, Наказу Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”, Наказу МОЗ №2205 від 25.09.2020  “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”, Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”, листа Міністерства освіти і науки України №268 від 21.03.2018 ″Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”, №405,406,407,408 від 20.04.2018 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І,ІІ, III ступенів»,  наказу МОН №1273 від 08.10.2019 р. «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти», наказу МОН від 28.11.2019 №1493 Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (зміни до наказу 408 від 20.04.2018 р.), наказу  ДОН ЛОДА № 07/01-243 від 04.06.2020 «Про викладання «Основ  християнської етики у закладах освіти області »»,  листа МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року «Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.06.2000 р. № 964, власного статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні державних стандартів.

Н А К А З У Ю

1.     Дирекції школи:

1.1  До 31 серпня 2021 р. провести серпневу педагогічну раду.

1.2                До 03 вересня 2021 р. подати на погодження  відділу освіти райдержадміністрації у встановленому порядку робочі навчальні плани на 2021/2022 навчальний рік з пояснювальною запискою, конкретизацією інваріантної та варіативної складових, а також звітність ЗНЗ-1 сформовану з допомогою ПЗ «КУРС: Школа».

1.3       Граничну наповнюваність класів та тривалість уроків встановлювати відповідно до вимог статей 14,16 Закону України «Про загальну середню освіту»

1.4       Поділ класів на групи при вивчені окремих предметів здійснювати відповідно до нормативів, затверджених наказом  МОН України  №128 від 20.02.2002 р., а також Роз’яснення щодо поділу класів (лист МОН №1/9-322 від 18.05.2018).

1.5       Під час організації індивідуальної форми навчання  чітко дотримуватись вимог Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах , затвердженого наказом МОН України  від 12.01.2016 р. №8  (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955).

1.6 У разі створення інклюзивного класу для дітей з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти чітко дотримуватися вимог Постанови КМУ від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», Постанова КМУ 530  від 10.04.2019 р. «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти».

1.7       Обсяги навчального навантаження використовувати у межах фондів заробітної плати, затверджених  у кошторисах доходів і видатків закладів освіти

1.8       Варіативну складову робочих навчальних планів загальноосвітнім навчальним закладам  конкретизувати самостійно з урахуванням освітніх потреб учнів, рекомендацій МОН України, кадрового забезпечення.

1.9 Основну увагу приділяти вивченню української мови як державної, предметів природничо-математичного циклу, іноземних мов, інформаційних комп᾽ютерних технологій, історії, основ християнської етики в 1-11-их класах.       

1.10 Забезпечити  нормативне комплектування всіх класів.     

1.11     Організовано  завершити прийом учнів 1 та 10-их класів, забезпечити  нормативне комплектування всіх класів.

1.12     Спільно з органами місцевого самоврядування вирішити питання здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-их класів, влаштування випускників 11-их класів – дітей сиріт і дітей, які потребують додаткової соціальної допомоги.

1.13 Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» новий 2021/2022 навчальний рік у закладах загальної середньої освіти  рекомендується розпочати   - 1 вересня 2021 р.      

2.  З метою забезпечення організованого підвезення учнів до місця навчання та у зворотному напрямі рекомендовано дотримуватися  наступної структури 2021/2022 навчального року:

2.1       Роботу загальноосвітнього навчального закладу проводити за 5-денним робочим навчальним тижнем.

2.2    Навчальні заняття організувати за семестровою  системою:

1 вересня – свято День Знань (10:00);

І семестр – з 01.09.2021 по 24.12.2021 р.

ІІ семестр -  з 10.01.2022 по 28.05.2022 р.

2.3    Канікули для учнів провести:

            Осінні – з 25.10.2021  р. по 31.10.2021 р. 

            Зимові – з 25.12.2021 р. по 09.01.2022 р.

            Весняні– з 28.03.2022 р. по 03.04.2022 р. 

            Останній дзвоник – 31.05.2022 р.

            Літні – з дня закінчення  навчального року по 31.08.2022 р.

До 05.09.2021 р. затвердити директору структуру навчального року .

2.5 Навчальний процес організувати за 5- денним тижневим режимом занять:

-- у 1 класі  – 35 хвилин

-- у 2-4 класах – 40 хвилин

-- у 5-11 класах – 45 хвилин

Встановити таку тривалість перерв:

між уроками – 10 хвилин;

після 2 та 3 уроків – 20 хвилин.

2.5.1.Затвердити розклад дзвінків на урок та з уроку:

1-й урок – 8.30 – 9.15                     5–й урок  12.30 -  13.15

2-й урок – 9. 25 – 10.10                  6-й урок   13.25 -  14.10

3-й урок -  10.30 – 11.15                 7-й урок   14.20 -  15.05

4-й урок -  11.35 -  12.20

2.6 Затвердити за кабінетами такі класи:

     1 кабінет – 1 клас

     2 кабінет – 2 клас

     3 кабінет – 3 клас

     4 кабінет – 4 клас

     Кабінет географії– 5 клас

     Кабінет української мови та літератури – 8 клас

     Кабінет агглійської мови – 7 клас

     Кабінет історії – 9 клас

     Кабінет фізики – 10 клас

     Кабінет зарубіжної літератури –  6 клас

     Кабінет математики – 11 клас

5. Затвердити керівником шкільних музичних гуртків:Гуменного Володимира Васильовича.

6. Всім учителям-предметникам  здійснювати виконання програм, враховуючи структуру та режим навчального року, а також річний план роботи школи і календарно-тематичні плани з предметів. Плани на І семестр подати на затвердження заступнику директора до 15 вересня, на ІІ семестр – до 15 січня.

7.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Турчин Оксані Михайлівні здійснювати суворий контроль за правильністю організації навчально-виховного процесу та правильністю і своєчасністю внесення записів до класних журналів.

8. За рекомендацією департаменту освіти і науки Львівської ОДА, Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти рекомендовано провести перший урок для  1-11-х класів :

Перший урок у початковій школі Для дітей 1–4-х класів доречні такі теми: «Поговоримо про дружбу» «Добро починається з тебе» «Чесність та довіра — основа добрих стосунків» «Як стати кращим» «Здоров’я природи — здоров’я людини» «Цікаві факти про математику» «Для чого дітям мити руки»

Перший урок в основній школі Учням 5–9-х класів стануть у нагоді теми: «Ми — жителі планети Земля. Ми — рівні» «Щастя: пункт призначення чи спосіб подорожувати?» «Герої завжди поміж нас» «Що означає бути справедливим?» «Що означає бути лідером?» «Для чого людям совість?» «Толерантність та взаємоповага як запорука мирного співіснування» «Факти про математику та цікаві наукові знахідки».

Перший урок у старшій школі Учнівську молодь 10–11-х класів зацікавлять теми для обговорення: «Правовий статус людини і громадянина в Україні» «Людина серед людей» «Свобода в житті людини та її межі» «Власний шлях до самореалізації або як стати особистістю» «Верховенство права: дороговказ чи лише декларація?» «Корупція та фаворитизм як крадіжка твого майбутнього» «Верховенство права: дороговказ чи лише

9. В процесі навчального року питання запровадження карантину, припинення чи продовження освітнього процесу з поважних причин, щодо надання учням вихідних для підготовки і проведення державної підсумкової атестації/зовнішнього незалежного оцінювання (якщо вони проводяться під час освітнього процесу), щодо доцільності проведення навчальної практики та навчальних екскурсій затверджувати на педагогічних радах та погоджувати  з відділом освіти райдержадміністрації.

10 До 1 жовтня 2021 року завершити підготовку школи до роботи в осінньо-зимовий період, вжити заходів щодо реалізації програм з енергозбереження.

12 Контроль за виконання  наказу  залишаю за собою

 

 

Директор:                                    О.Є. Попович

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ГОЛОГІРСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» 

ЗОЛОЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14,  с.Гологори  Золочівський район, Львівська обл., 80736,  тел. (03265) 56-322, E-mail gologory@i.ua                                  

НАКАЗ

31.08.2020 р.       № 51

Про тимчасовий порядок організації освітнього процесу

 в Гологірському НВК в період карантину в зв’язку з

поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

Відповідно до плану роботи школи

НАКАЗУЮ:

1.    Схвалити педагогічною радою протокол № 1 від 31.08.2020 р. та з твердити РЕЖИМ   РОБОТИ Гологірського НВК у 2020-2021 навчальному році ( на час карантину) 

2.      Структура 2020 – 2021 навчального року.

Заняття проводяться за  гнучкою структурою,  семестровою системою у яку впродовж навчального року відповідно до епідемічної ситуації вноситимуться зміни:

ОРІЄНТОВНО

  •  І семестр – 01.09.2020 – 31.12.2020; 
  • ІІ семестр – 15.01.2021 – 28.05.2021

Канікули:

  •            осінні -  з 26.10.2020 за 01.11.2020
  •            зимові - 25.12.2020 – 10.01.2021;
  •            весняні - 22.03.2021 – 28.03.2021

              Навчальні заняття завершуються 28 травня 2020 року.

Державна підсумкова атестація проводиться (орієнтовно):

  • в 4-х класах: 11.05.2021 – 20.05.2021;
  • у 9-х класах: 01.06.2021 – 11.06.2021;

3000. Робота в «зеленій зоні» епідемічної небезпеки

Школа працює за п’ятиденним робочим тижнем, в одну зміну

Початок занять о 8.30 год. -1-11 класи        

Встановити такий розпорядок робочого дня:

         – прийом дітей – 8. 10 -8.30-  1-11 класи, ДНЗ        
        – початок навчальних занять о 8 год 30 хв;

        –  закінчення навчальних занять -  15 год  05 хв  

– для педпрацівників за 10-15 хв до початку уроку;

– для чергових педпрацівників  - 8.15 – 15.15 год.;

– для чергових техпрацівників – 8.00 – 17.00год.;

– для техпрацівників (прибиральниць) – 8.30 – 17.30год. (обідня перерва з 13.00 до 14 .00 год.);

4. Розклад дзвінків

                 1 клас                       2-3 класи               4 клас                      5-11 класи

1 урок      8.30 –  9.05              8.30  -  9.10            8.30  -  9.10            8.30  -  9.15

2 урок      9.15  -  9.50              9.20  -  10.00          9.20  -  10.00          9.25  -  10.10

3 урок     10.10  -  10.45           10.20 -  11.00         10.20 -  11.00         10.20  -  11.05

4 урок     11.05  -  11.40           11.20  -  12.00        11.20  -  12.00        11.35  -  12.20

5 урок     11.50  -  12.25           12.10  -  12.50        12.10  -  12.50        12.30  -  13.15

6 урок                                                                                                      13.25  -  14.10

7 урок                                                                                                      14.20  -  15.05

 

5Тривалість уроків:

-          1 класи – 35 хвилин;

-          2-4 класи – 40 хвилин;

-          5-11 класи – 45 хвилин.

6. Дотримання  епідемічних заходів

1. Вхід до приміщення навчального закладу працівників і учнів тільки при наявності засобів індивідуального захисту. Працівники із температурою вище 37.2 до роботи не допускаються. Допуск до роботи персоналу закладу здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, в тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром із записом у відповідний журнал. (Відповідальний: педагог-організатор)

2. Допуск здобувачів освіти до навчального закладу здійснюється відповідно до графіку і розроблених маршрутів з використанням запасних входів. При вході в приміщення передбачається проводити обробку рук антисептичними засобами у спеціально відведених місцях.

            Вхід 1: центральні двері – працівники школи, учні 5-11 класів.

Вхід 2: працівники і вихованці ДНЗ, учні 1-4 класів.

Вхід 3: кухарі.

3. Переміщення коридорами школи відбувається відповідно до розмітки і за наявності захисних засобів. Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання захисної маски або респіратора.

4. Навчання здобувачів освіти відбувається виключно у закріплених за певним класом навчальних приміщеннях. Максимальне використання навчального простору, вивільнення його від зайвих меблів, килимів, м’яких іграшок. Перебування здобувачів освіти під час занять у захисних масках не передбачається.

5. Перед початком кожного заняття проводити опитування здобувачів освіти стосовно стану їхнього здоров’я. При виявленні симптомів респіраторних захворювань до приходу батьків учень перебуває у спеціально відведеному приміщенні. (відповідальні: класні керівники)

6. Уроки фізкультури, основ здоров'я, музики, природознавства, «Я досліджую світ» за сприятливих умов проводити на свіжому повітрі.

7.  Після кожного заняття проводити провітрювання навчального приміщення впродовж не менше 10 хвилин. (відповідальні: класні керівники)

9. Уникати видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту учнів.

10 Ранкові зустрічі проводитимуться із дотриманням соціальної дистанції, за можливості на свіжому повітрі.

11.Після закінчення занять у кінці робочого дня проводити очищення і дезінфекцію приміщень. (відповідальні: технічний персонал)

12. Забороняється доступ батьків до приміщення школи.

13. Батьки ведуть щоденники здоровֹ’я учнів, вписуючи виміряну температуру тіла дитини кожен ранок. (відповідальні: батьки)

14. Проведення інструктажу для працівників та здобувачів освіти щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (СОVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів. (відповідальні: Турчин О.М., класні керівники)

15. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2 °C або із ознаками гострого респіраторного захворювання. такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря.

При появі підвищеної температури тіла понад 37,2 °C або ознак гострого респіраторного захворювання вдома, співробітник повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою

16. Обмеження проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу тощо).

17. Організація централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією.

18. Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття рук з милом.

Використання антисептиків доцільне лише в тому випадку, коли відсутній доступ до проточної води з милом. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або як заміна миття рук або антисептичної обробки не рекомендується.

19. Питний режим здобувача освіти організовується з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.

20. При організації харчування необхідно забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

21. Працівники їдальні, які видають страви або здійснюють розрахунок, повинні бути забезпечені засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками. При організації харчування необхідно забезпечити умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни - рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо. (відповідальні: кухарі) 

22. Водій, який здійснює перевезення дітей та працівників до закладу освіти забезпечує проведення дезінфекційних заходів у салоні транспортного засобу в кінці робочої зміни.

23. Вхід до салону автотранспорту здійснюється при наявності засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски), перевезення пасажирів повинно відповідати кількості місць для сидіння. (відповідальний: водій)

Робота в «жовтій і помаранчевих зонах» епідемічної небезпеки

Виконуються всі вимоги «Зеленої» зони і враховуються наступні обмеження:

-  забороняється проводити  виховні заходи у закритих приміщеннях;

-  забороняється  проведення екскурсій;

-          щоб мінімізувати безпосередній фізичний контакт між учнями, кількість комунікаційних вправ буде зменшено, як наприклад, ранкове коло.

-          з урахуванням епідеміологічної ситуації, згідно рекомендацій МОН та рішення педагогічної ради, може бути змінено терміни канікул, початку і завершення семестрів.

-          за можливості проводитимуться уроки на свіжому повітрі з окремих навчальних предметів: ЯДС, Я у світі, природознавство,  уроки фізичної культури, уроки музичного  та образотворчого мистецтва, трудового навчання, вивчення окремих тем з біології, географії,  фізики, української та зарубіжної літератур, християнської етики, історії;

-          предмети варіативної складової будуть викладатися, використовуючи технології дистанційного навчання.

-          навчання дітей з особливими освітніми потребами для максимального їх захисту буде проводитися дистанційно.

-          педагоги 60+ будуть працювати, використовуючи технології дистанційного навчання  («Google Classroom»).

Робота в «червоній зоні» епідемічної небезпеки

Навчально-виховний процес здійснюється дистанційно на  базі сервісів Googlе Classroom (відповідальні: Турчин О.М., Бриковська Л.О., Янчинський Р.В.)

24  Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Турчин О.М.

Директор                                         О.Є. Попович

 

 


 

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ГОЛОГІРСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» 

ЗОЛОЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14,  с.Гологори  Золочівський район, Львівська обл., 80736,  тел. (03265) 56-322, E-mail gologory@i.ua                               

НАКАЗ

Від 31.08.2020 р           №53

Про підготовку та організований

початок 2020/2021 навчального року

у Гологірському НВК

На виконання Закону України «Про повну загальну середню освіту» з 2020 року

листа МОН «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 08.04.2020 № 1/9-201 Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році від 11.08.2020 № 1/9-430, наказів МОН: «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» від 07.02.2020 № 143, Постанови Головного санітарного лікаря «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)»  № 50 від 22.08.2020 р. (Скасована 30.07.2020 № 42), листа МОН Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році від 05.08.2020 р. № 1/9-420, наказв МОН: «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» від 16.04.2018 № 367 «Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу» від 14 .07.2015 № 762 (у редакції наказу МОН від 08.05.2019 № 621), листа МОН «Щодо окремих питань переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного класу» від 22.07.2019 № 1/9-471,  Наказ МОН №1272 від 08.10.2019 р. «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти». (зміни у наказ від 21.03.2018 №268 ), наказу МОН №1273 від 08.10.2019 р. «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти»., наказу МОНУ від 20.04.2018 року №405 ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ II СТУПЕНЯ, наказу МОН від 28.11.2019 №1493 Про внесення 0 Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (зміни до наказу 408 від 20.04.2018 р.)

Н А К А З У Ю

1.      Дирекції школи:

1.1  До 31 серпня 2020 р. провести серпневу педагогічну раду.

1.2                  31 серпня 2020 року з 9.30 год. взяти участь педагогічному колективу у серпневих секційних нарадах  у ZOOM.

1.3                  До 04 вересня 2020 р. подати на погодження  відділу освіти райдержадміністрації у встановленому порядку робочі навчальні плани на 2020/2021 навчальний рік з пояснювальною запискою, конкретизацією інваріантної та варіативної складових, а також звітність ЗНЗ-1 сформовану з допомогою ПЗ «КУРС: Школа».

1.4       Граничну наповнюваність класів та тривалість уроків встановлювати відповідно до вимог статей 14,16 Закону України «Про загальну середню освіту»

1.5.      Поділ класів на групи при вивчені окремих предметів здійснювати відповідно до нормативів, затверджених наказом  МОН України  №128 від 20.02.2002 р., а також Роз’яснення щодо поділу класів (лист МОН №1/9-322 від 18.05.2018).

1.6       Під час організації індивідуальної форми навчання  чітко дотримуватись вимог Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах , затвердженого наказом МОН України  від 12.01.2016 р. №8  (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955).

1.7 У разі створення інклюзивного класу для дітей з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти чітко дотримуватися вимог Постанови КМУ від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

1.8       Обсяги навчального навантаження використовувати у межах фондів заробітної плати, затверджених  у кошторисах доходів і видатків закладів освіти

1.7       Варіативну складову робочих навчальних планів загальноосвітнім навчальним закладам  конкретизувати самостійно з урахуванням освітніх потреб учнів, рекомендацій МОН України, кадрового забезпечення.

1.8 Основну увагу приділяти вивченню української мови як державної, предметів природничо-математичного циклу, іноземних мов, інформаційних комп᾽ютерних технологій, історії, основ християнської етики в 1-11-их класах.     

1.9 Забезпечити  нормативне комплектування всіх класів.       

1.10     Організовано  завершити прийом учнів 1 та 10-их класів, забезпечити  нормативне комплектування всіх класів.          

1.11     Спільно з органами місцевого самоврядування вирішити питання здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-их класів, влаштування випускників 11-их класів – дітей сиріт і дітей, які потребують додаткової соціальної допомоги.

1.12 Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» новий 2020/2021 навчальний рік у закладах загальної середньої освіти  рекомендується розпочати   - 1 вересня 2020 р.          

2.  З метою забезпечення організованого підвезення учнів до місця навчання та у зворотному напрямі рекомендовано дотримуватися  наступної структури 2020/2021 навчального року:

2.1       Роботу загальноосвітніх навчальних закладів проводити за 5-денним робочим навчальним тижнем.

2.2     Навчальні заняття організувати за семестровою  системою:

1 вересня – свято День Знань (10:00);

І семестр – з 01.09.2020 по 24.12.2020 р.

ІІ семестр -  з 11.01.2021 по 28.05.2021 р.

2.3     Канікули для учнів провести:

            Осінні – з 26.10.2020  р. по 01.11.2020 р. 

            Зимові – з 25.12.2020 р. по 10.01.2021 р.

            Весняні– з 22.03.2021 р. по 28.03.2021 р. 

            Останній дзвоник – 28.05.2021 р.

            Літні – з дня закінчення  навчального року по 31.08.2021 р.

До 05.09.2020 р. погодити структуру навчального року та строки проведення канікул з відділом освіти райдержадміністрації.

2.5 Навчальний процес організувати за 5- денним тижневим режимом занять:

-- у 1 класі  – 35 хвилин

-- у 2-4 класах – 40 хвилин

-- у 5-11 класах – 45 хвилин

Встановити таку тривалість перерв:

між уроками – 10 хвилин;

після 2 та 3 уроків – 20 хвилин.

2.5.1.Затвердити розклад дзвінків на урок та з уроку:

1-й урок – 8.30 – 9.15                     5–й урок  12.30 -  13.15

2-й урок – 9. 25 – 10.10                  6-й урок   13.25 -  14.10

3-й урок -  10.30 – 11.15                 7-й урок   14.20 -  15.05

4-й урок -  11.35 -  12.20

2.6 Затвердити за кабінетами такі класи:

     1 кабінет – 1 клас

     2 кабінет – 2 клас

     3 кабінет – 3 клас

     4 кабінет – 4 клас

     Кабінет географії– 11 клас

     Кабінет української мови та літератури – 7 клас

     Кабінет агглійської мови – 6 клас

     Кабінет історії – 8 клас

     Кабінет фізики – 9 клас

     Кабінет зарубіжної літератури –  5 клас

     Кабінет математики – 10 клас

5. Затвердити керівником шкільних музичних гуртків:Гуменного Володимира Васильовича.

6. Всім учителям-предметникам  здійснювати виконання програм, враховуючи структуру та режим навчального року, а також річний план роботи школи і календарно-тематичні плани з предметів. Плани на І семестр подати на затвердження заступнику директора до 15 вересня, на ІІ семестр – до 15 січня.

7.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Турчин Оксані Михайлівні здійснювати суворий контроль за правильністю організації навчально-виховного процесу та правильністю і своєчасністю внесення записів до класних журналів.

8. За рекомендацією департаменту освіти і науки Львівської ОДА, Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти рекомендовано провести перший урок для  1-11-х класів Правила безпеки у школі під час карантину з Covid-19.

9. В процесі навчального року питання запровадження карантину, припинення чи продовження освітнього процесу з поважних причин, щодо надання учням вихідних для підготовки і проведення державної підсумкової атестації/зовнішнього незалежного оцінювання (якщо вони проводяться під час освітнього процесу), щодо доцільності проведення навчальної практики та навчальних екскурсій затверджувати на педагогічних радах та погоджувати  з відділом освіти райдержадміністрації.

10 До 1 жовтня 2020 року завершити підготовку школи до роботи в осінньо-зимовий період, вжити заходів щодо реалізації програм з енергозбереження.

12 Контроль за виконання  наказу  залишаю за собою

 

Директор:                                    О.Є. Попович

 

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ГОЛОГІРСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» 

ЗОЛОЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14,  с.Гологори  Золочівський район, Львівська обл., 80736,  тел. (03265) 56-322, E-mail gologory@i.ua                            

НАКАЗ

02.01.2020 р.  № 1

 

 Про структуру ІІ семестру

2019-2020 навч. року

 

 

НАКАЗУЮ:

 

1.          ІІ семестр 2019-2020 н.р.  розпочати 15 січня 2020 року та завершити   29 травня 2020 року.

2.                  Канікули

Весняні– з 23.03.2020 р. по 29.03.2020 р. 

(Пасхальні ) --  з 17. 04.2020 р.  по 21.04.2020 року.

3.  Вихідні та святкові дні 

08.03.2019р., 29.04.2019р., 01.05.2019 р., 09.05.2019 р.

4.Перенести наступні робочі дні:

·         6 січня (понеділок) – на суботу 11 січня.

·         8 березня - Міжнародний жіночий день (неділя), додатковим вихідним буде понеділок, 9 березня.

·         9 травня - День Перемоги (субота), вихідним буде понеділок, 11 травня.

5. Останній дзвоник – 29.05.2020 р.»

6.                  Літні  - з дня закінчення навчального року до 31.08.2020 р.

7.             Документи про освіту вручити для випускників 9-их класів - 12.06.2020 р., 11-их класів – 19.06.2020 р.

8.             Заступнику Директора з навчально-виховної роботи Турчин О.М. до 15.01.2020 р.   

            ознайомити із даним наказом працівників та учнів закладу

9.                  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор                                      О.Є. Попович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ГОЛОГІРСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» 

ЗОЛОЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 22330364 вул.Головна 14,  с.Гологори  Золочівський район, Львівська обл., 80736,  тел. (03265) 56-322, E-mail gologory@i.ua                            

НАКАЗ

Від 30.08.2019 р           №39

Про підготовку та організований

початок 2019/2020 навчального року

у Гологірському НВК

На виконання Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, статей  15, 16  Закону України «Про загальну середню освіту», наказів Міністерства освіти і науки України №367  від 16.04.2018 “Про затвердження порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти”, №268 від 21.03.2018 ″Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”, №405,406,407,408 від 20.04.2018 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І,ІІ, III ступенів»,    листа № 1/11-5966 від 01.07.2019 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році», Постанови КМУ № 684 від 13.09.2017 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів»    та з метою організованого початку освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти Золочівського району:, листа відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації від  27.08.2019 р. №02-27/683

Н А К А З У Ю

1.      Дирекції школи:

1.1  До 30 серпня 2019 р. провести серпневу педагогічну раду.

1.2    23 серпня 2019 року о 10.00 годині у приміщенні ОЗ Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Маркіяна Шашкевича взяти участьу  серпнева дискусійній панелі керівних кадрів закладів загальної середньої освіти, дошкільних та позашкільних навчальних закладів. Система роботи закладів освіти  району щодо забезпечення конкурентоздатності в сучасних умовах розвитку суспільства, реформування освітньої галузі та НУШ.

1.3    До 06 вересня 2019 р. подати на погодження  відділу освіти райдержадміністрації у встановленому порядку робочі навчальні плани на 2019/2020 навчальний рік з пояснювальною запискою, конкретизацією інваріантної та варіативної складових, а також звітність ЗНЗ-1 сформовану з допомогою ПЗ «КУРС: Школа».

1.4       Граничну наповнюваність класів та тривалість уроків встановлювати відповідно до вимог статей 14,16 Закону України «Про загальну середню освіту»

1.5.      Поділ класів на групи при вивчені окремих предметів здійснювати відповідно до нормативів, затверджених наказом  МОН України  №128 від 20.02.2002 р., а також Роз’яснення щодо поділу класів (лист МОН №1/9-322 від 18.05.2018).

1.6       Під час організації індивідуальної форми навчання  чітко дотримуватись вимог Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах , затвердженого наказом МОН України  від 12.01.2016 р. №8 (із змінами від 06.06.2016 №624)

1.7 У разі створення інклюзивного класу для дітей з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти чітко дотримуватися вимог Постанови КМУ від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

1.8       Обсяги навчального навантаження використовувати у межах фондів заробітної плати, затверджених  у кошторисах доходів і видатків закладів освіти

1.7       Варіативну складову робочих навчальних планів загальноосвітнім навчальним закладам  конкретизувати самостійно з урахуванням освітніх потреб учнів, рекомендацій МОН України, кадрового забезпечення.

1.8 Основну увагу приділяти вивченню української мови як державної, предметів природничо-математичного циклу, іноземних мов, інформаційних комп᾽ютерних технологій, історії, основ християнської етики в 1-11-их класах.    

1.9 Забезпечити  нормативне комплектування всіх класів.      

1.10     Організовано провести прийом учнів 1 та 10-их класів, забезпечити  нормативне комплектування всіх класів.   

1.11     Спільно з органами місцевого самоврядування вирішити питання здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-их класів, влаштування випускників 11-их класів – дітей сиріт і дітей, які потребують додаткової соціальної допомоги.

1.12 Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» враховуючи те, що 01 вересня 2019 випадає на вихідний день  новий 2019/2020 навчальний рік у закладах загальної середньої освіти  рекомендується розпочати   - 2 вересня 2019 р. 

2.  З метою забезпечення організованого підвезення учнів до місця навчання та у зворотному напрямі рекомендовано дотримуватися  наступної структури 2019/20120 навчального року:

2.1       Роботу загальноосвітніх навчальних закладів проводити за 5-денним робочим навчальним тижнем.

2.2     Навчальні заняття організувати за семестровою  системою:

2 вересня – свято День Знань (10:00);

перший семестр з 3 вересня по 24 грудня 2019 року;

другий семестр з 15 січня по 29 травня 2020 року;

2.3     Канікули для учнів провести:

            осінні канікули з 28 жовтня по 03 листопада 2019 року;

зимові канікули з 25 грудня 2019 року по 14 січня 2020 року;

весняні канікули з 23 по 29 березня 2020 року

другі весняні канікули (Пасхальні )  з 17 по 21 квітня 2020 року.. 

            Останній дзвоник – 29.05.2020 р.

            Літні – з дня закінчення  навчального року по 31.08.2020 р.

1.1       До 05.09.2019 р. погодити структуру навчального року та строки проведення канікул з відділом освіти райдержадміністрації.

2.5 Навчальний процес організувати за 5- денним тижневим режимом занять:

-- у 1 класі  – 35 хвилин

-- у 2-4 класах – 40 хвилин

-- у 5-11 класах – 45 хвилин

Встановити таку тривалість перерв:

між уроками – 10 хвилин;

після 2 та 3 уроків – 20 хвилин.

2.5.1.Затвердити розклад дзвінків на урок та з уроку:

1-й урок – 8.30 – 9.15                     5–й урок  12.30 -  13.15

2-й урок – 9. 25 – 10.10                  6-й урок   13.25 -  14.10

3-й урок -  10.30 – 11.15                 7-й урок   14.20 -  15.05

4-й урок -  11.35 -  12.20

2.6 Затвердити за кабінетами такі класи:

     1 кабінет – 1 клас

     2 кабінет – 2 клас

     3 кабінет – 3 клас

     4 кабінет – 4 клас

     Кабінет географії– 10 клас

     Кабінет української мови та літератури – 6 клас

     Кабінет агглійської мови – 5 клас

     Кабінет історії – 7 клас

     Кабінет фізики – 8 клас

     Кабінет зарубіжної літератури –  11 клас

     Кабінет математики – 9 клас

5. Затвердити керівником шкільних музичних гуртків:Гуменного Володимира Васильовича.

6. Всім учителям-предметникам  здійснювати виконання програм, враховуючи структуру та режим навчального року, а також річний план роботи школи і календарно-тематичні плани з предметів. Плани на І семестр подати на затвердження заступнику директора до 15 вересня, на ІІ семестр – до 15 січня.

7.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Турчин Оксані Михайлівні здійснювати суворий контроль за правильністю організації навчально-виховного процесу та правильністю і своєчасністю внесення записів до класних журналів.

8. За рекомендацією департаменту освіти і науки Львівської ОДА, Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти рекомендовано провести перший урок для  початкових — 1-4-х класів на  такі теми:

«Поговоримо про дружбу»;

«Добро починається з тебе»;

«Чесність та довіра - основа добрих стосунків»;

«Як стати кращим»;

«Здоров’я природи - здоров’я людини» та ін.

Учням 5-9-х класів стануть у нагоді такі теми:

«Ми - жителі планети Земля. Ми - рівні»;

«Щастя: пункт призначення чи спосіб подорожувати?»;

«Герої завжди поміж нас»;

«Що означає бути справедливим?»;

«Що означає бути лідером?»;

«Для чого людям совість?»;

«Толерантність та взаємоповага як запорука мирного співіснування» та ін.

Для учнівської молоді 10-11-х класів будуть корисними обговорення на

теми:

«Правовий статус людини і громадянина в Україні»;

«Людина серед людей»;

«Свобода в житті людини та її межі»;

«Власний шлях до самореалізації або як стати особистістю»;

«Верховенство права: дороговказ чи лише декларація?»

«Корупція та фаворитизм як крадіжка твого майбутнього».

9. В процесі навчального року питання запровадження карантину, припинення чи продовження освітнього процесу з поважних причин, щодо надання учням вихідних для підготовки і проведення державної підсумкової атестації/зовнішнього незалежного оцінювання (якщо вони проводяться під час освітнього процесу), щодо доцільності проведення навчальної практики та навчальних екскурсій затверджувати на педагогічних радах та погоджувати  з відділом освіти райдержадміністрації.

10 До 1 жовтня 2019 року завершити підготовку школи до роботи в осінньо-зимовий період, вжити заходів щодо реалізації програм з енергозбереження.

12 Контроль за виконання  наказу  залишаю за собою

 

 

Директор__________________О.Є. Попович