Безперервне навчання вчителів - шлях до успіху.

1. Про тексти «кніглі» та книги «п’ятибуки» (жовтень) - Міляновська І.Б.

2. Інформаційна культура учасників освітнього процесу (листопад) - Грицьків Н.Г.

3. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи (грудень) - Турчин О.М.

4. Булінг у школі: причини, наслідки, допомога (січень) - Міляновська І.Б., Болюбаш Г.І., Думин О.М.

5.Шляхи впровадження сучасних пед. технологій та форм роботи на уроках: проектні технології (березень) - Граничко Г.В.

6.Фінансова грамотність (квітень) - Навроцька О.Я.

 

 

 

 



Семінарське заняття

02.11.2018 року у Гологірському НВК відбувся семінар на тему «Вальдорфська педагогіка. Методика Монтессорі», який провела методист відділу освіти  Золочівської РДА Мартинишин О.Г.

Вальдорфська педагогіка Рудольфа Штейнера (1861 - 1925) є однією з різновидів втілення ідей "вільного виховання" і "гуманістичної педагогіки".

Головна мета цієї педагогіки - розвивати новий спосіб пізнання. Адже для фізичних почуттів відкритий лише фізичний світ, а людина - істота духовна, яка має, крім фізичного тіла, ще й душу. Р. Штейнер надавав особливого значення розвиткові "духу" та "душі", а також розкриттю здібностей душі дитини, сприянню її духу в житті.

Завдання вальдорфської школи в тому, щоб впродовж тривалого часу розвивати здібності, а не збирати знання; її кредо - це відмова від влади над дітьми.

Головне завдання вчителя вальдорфської школи - допомогти дитині в її духовному самовизначенні, створити максимальні умови для розвитку та закріплення її індивідуальності.

Дитина - громадянин трьох світів: матеріального, душевного і духовного. Її "Я" - це мікрокосм, який усією своєю істотою пов'язаний з макрокосмом. Їй потрібна допомога в осягненні духовного, яке надходить у вічній істині, доброті, любові. Вчителі цих шкіл намагаються допомогти своїм вихованцям оволодіти антропософським мисленням.

Марія Монтессорі сформулювала короткі заповіді - нагадування для батьків. Вони прості, але якщо вдуматися в кожну з них - це багатотомна мудрість в декількох словах. Якщо Ви будете хоча б раз на рік перечитувати цей список, то взаємини з дітьми можуть вийти на якісно новий рівень, а дитина виросте більш розвиненою і гармонійною особистістю:

1. Дітей вчить те, що їх оточує.

2. Якщо дитину часто критикують - вона вчиться засуджувати.

3. Якщо дитину часто хвалять - вона вчиться оцінювати.

4. Якщо дитині демонструють ворожість - вона вчиться битися.

5. Якщо з дитиною чесні - вона вчиться справедливості.

6. Якщо дитину часто висміюють - вона вчиться бути боязкою.

7. Якщо дитина живе з почуттям безпеки - вона вчиться вірити.

8. Якщо дитину часто ганьблять - вона вчиться відчувати себе винуватою.

9. Якщо дитину часто схвалюють - вона вчиться добре до себе ставитися.

10. Якщо до дитини часто бувають поблажливими - вона вчиться бути терплячою.

11. Якщо дитину часто підбадьорюють - вона набуває впевненості у собі.

12. Якщо дитина живе в атмосфері дружби і відчуває себе необхідною - вона вчиться знаходити в цьому світі любов.

13. Не кажіть погано про дитину - ні при ній, ні без неї.

14. Концентруйтесь на розвитку хорошого в дитині, так що в підсумку поганому не залишатиметься місця.

15. Завжди прислухайтеся і відповідайте дитині, яка звертається до вас.

16. Поважайте дитину, яка зробила помилку і зможе зараз або трохи пізніше виправити її.

17. Будьте готові допомогти дитині, яка знаходиться в пошуку і бути непомітною для тієї дитини, яка вже все знайшла.

18. Допомагайте дитині освоювати неосвоєне раніше. Робіть це, наповнюючи навколишній світ турботою, стриманістю, тишею і любов'ю.

19. У поводженні з дитиною завжди дотримуйтеся кращих манер - пропонуйте їй краще, що є в вас самих.


ММО вчителів Великовільшаницького освітнього округу.

1 листопада на базі Гологірського НВК було проведено засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів усіх циклів Великовільшаницького освітнього округу. З Концепцією нової української школи ознайомила присутніх заступник директора Гологірського НВК Турчин О.М.

            З методичною літературою, що описує реалізацію наскрізних змістових ліній на уроках   предметів природничо-математичного циклу, суспільно-гуманітарного циклу, художньо-естетичного циклу та початкових класів ознайомили присутніх Граничко Г.В., Бриковська Л.О., Болюбаш Г.І., Мичка С.Б., Гаврилів О.П., Гуменний В.В., Дяків О.Б., Думин О.М.

 

            Під час практичної роботи вчителі працювали в групах за фахом, розробляючи змістові лінії однієї чи кількох тем з навчальних предметів у певному класі, а також обмінювались досвідом про особливості роботи з обдарованими учнями та підготовкою школярів до участі у предметних олімпіадах.



Графік проведення

І туру Всеукраїнської олімпіади з базових дисциплін

у Гологірському НВК

у 2016-2017н.р.

 

Предмет

Класи

Дата  проведення

Відповідальні

1

Хімія,

Екологія

8-11

10-11

10.10

Граничко Г.В.

2

Географія

Економіка

8-11

11

11.10

Навроцька О.Я.

3

Українська мова

8-11

12.10

Мичка С.Б., Вахула С.Д.,

4

Англійська  мова

9-11

13.10

Болюбаш Г.І.

5

Біологія

8-11

17.10

Граничко Г.В.

6

Трудове  навчання

9 і 11

18.10

Пилип’як С.І.

7

Християнська  етика

8-10

19.10

Гаврилів О.П.

8

Математика

6-11

20.10

Бриковська Л.О., Олексій С.О.

9

Інформатика,

інформаційні технології

9-11

10-11

21.10

Турчин О.М.

10

Історія

8-11

24.10

Криницький Т.О.

11

Фізика

Астрономія

7-11

11

25.10

Олексій С.О.

12

Правознавство

9-11

26.10

Криницький Т.О.

 

 

 

Директор                           О.Є. Попович


   У середу, 22.04.2015 р., у Гологірському НВК відбулося чергове засідання ММО класних керівників Великовільшаницького освітнього округу. Стіни школи радо вітали гостей.

   Одинадцятикласники підготували виховний захід на тему: «Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду». На даному заході було наголошено, яка         багата і красива наша земля, які чаруючі літні світанки і тихі зоряні ночі, мелодійні солов’їні співи і барвисті килими квітів. Та вся ця краса може зникнути, якщо по необережності та недбальству людей повториться другий Чорнобиль, сумну 29 річницю якого ми згадуємо в неділю, 26 квітня. Було також наголошено на вже незворотні процеси в природі, які приводять до зникнення окремих видів тварин і рослин з лиця Землі, появі різноманітних хворіб.

   Одинадцятикласники розіграли сценку, метою якої було показати, якщо людина буде і надалі так себе поводити з природою, то скоро ми купуватимемо і чисте повітря, і воду, і носовички від смогу, і парасольки від кислотного дощу.

   Класний керівник, Бриковська Л. О., підвела підсумок цього виховного заходу і наголосила, що одвічними цінностями людства є: благословенна земля, тихі небеса і цілюща вода. І кожен з нас ніколи не повинен залишатися байдужим до долі нашої планети. Нехай же квітнуть наші сади, хай сміється веселкою небо, хай кришталево чисте повітря п’янить нас ароматом весняних квітів і пташиним дзвінким щебетом!

   В свою чергу гості подякували за цікавий, змістовний та повчальний виховний захід і теж закликали берегти природу – наш спільний дім.

   На засіданні також виступила Гапкевич Н.С. із доповіддю «Формування екологічної культури, гармонії її відносин з природою».



Download
Наказ 192_Про проведення ДПА_2015.doc
Microsoft Word Document 29.5 KB
Download
Додаток_Наказ 192 _ДПА 2015.docx
Microsoft Word Document 93.1 KB
Download
План РМК на березень 2015.doc
Microsoft Word Document 177.0 KB
Download
План на січень.docx
Microsoft Word Document 23.0 KB
Download
ПЛАН МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ НА 2014-2015 Н.Р.
план метод роботи.doc
Microsoft Word Document 372.5 KB