Безперервне навчання вчителів - шлях до успіху.
1. Про тексти «кніглі» та книги «п’ятибуки» (жовтень) - Міляновська І.Б.
2. Інформаційна культура учасників освітнього процесу (листопад) - Грицьків Н.Г.
3. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи (грудень) - Турчин О.М.
4. Булінг у школі: причини, наслідки, допомога (січень) - Міляновська І.Б., Болюбаш Г.І., Думин О.М.
5.Шляхи впровадження сучасних пед. технологій та форм роботи на уроках: проектні технології (березень) - Граничко Г.В.
6.Фінансова грамотність (квітень) - Навроцька О.Я.
Семінарське заняття
02.11.2018 року у Гологірському НВК відбувся семінар на тему «Вальдорфська педагогіка. Методика Монтессорі», який провела методист відділу освіти Золочівської РДА Мартинишин О.Г.
Вальдорфська педагогіка Рудольфа Штейнера (1861 - 1925) є однією з різновидів втілення ідей "вільного виховання" і "гуманістичної педагогіки".
Головна мета цієї педагогіки - розвивати новий спосіб пізнання. Адже для фізичних почуттів відкритий лише фізичний світ, а людина - істота духовна, яка має, крім фізичного тіла, ще й душу. Р. Штейнер надавав особливого значення розвиткові "духу" та "душі", а також розкриттю здібностей душі дитини, сприянню її духу в житті.
Завдання вальдорфської школи в тому, щоб впродовж тривалого часу розвивати здібності, а не збирати знання; її кредо - це відмова від влади над дітьми.
Головне завдання вчителя вальдорфської школи - допомогти дитині в її духовному самовизначенні, створити максимальні умови для розвитку та закріплення її індивідуальності.
Дитина - громадянин трьох світів: матеріального, душевного і духовного. Її "Я" - це мікрокосм, який усією своєю істотою пов'язаний з макрокосмом. Їй потрібна допомога в осягненні духовного, яке надходить у вічній істині, доброті, любові. Вчителі цих шкіл намагаються допомогти своїм вихованцям оволодіти антропософським мисленням.
Марія Монтессорі сформулювала короткі заповіді - нагадування для батьків. Вони прості, але якщо вдуматися в кожну з них - це багатотомна мудрість в декількох словах. Якщо Ви будете хоча б раз на рік перечитувати цей список, то взаємини з дітьми можуть вийти на якісно новий рівень, а дитина виросте більш розвиненою і гармонійною особистістю:
1. Дітей вчить те, що їх оточує.
2. Якщо дитину часто критикують - вона вчиться засуджувати.
3. Якщо дитину часто хвалять - вона вчиться оцінювати.
4. Якщо дитині демонструють ворожість - вона вчиться битися.
5. Якщо з дитиною чесні - вона вчиться справедливості.
6. Якщо дитину часто висміюють - вона вчиться бути боязкою.
7. Якщо дитина живе з почуттям безпеки - вона вчиться вірити.
8. Якщо дитину часто ганьблять - вона вчиться відчувати себе винуватою.
9. Якщо дитину часто схвалюють - вона вчиться добре до себе ставитися.
10. Якщо до дитини часто бувають поблажливими - вона вчиться бути терплячою.
11. Якщо дитину часто підбадьорюють - вона набуває впевненості у собі.
12. Якщо дитина живе в атмосфері дружби і відчуває себе необхідною - вона вчиться знаходити в цьому світі любов.
13. Не кажіть погано про дитину - ні при ній, ні без неї.
14. Концентруйтесь на розвитку хорошого в дитині, так що в підсумку поганому не залишатиметься місця.
15. Завжди прислухайтеся і відповідайте дитині, яка звертається до вас.
16. Поважайте дитину, яка зробила помилку і зможе зараз або трохи пізніше виправити її.
17. Будьте готові допомогти дитині, яка знаходиться в пошуку і бути непомітною для тієї дитини, яка вже все знайшла.
18. Допомагайте дитині освоювати неосвоєне раніше. Робіть це, наповнюючи навколишній світ турботою, стриманістю, тишею і любов'ю.
19. У поводженні з дитиною завжди дотримуйтеся кращих манер - пропонуйте їй краще, що є в вас самих.
ММО вчителів Великовільшаницького освітнього округу.
1 листопада на базі Гологірського НВК було проведено засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів усіх циклів Великовільшаницького освітнього округу. З Концепцією нової української школи ознайомила присутніх заступник директора Гологірського НВК Турчин О.М.
З методичною літературою, що описує реалізацію наскрізних змістових ліній на уроках предметів природничо-математичного циклу, суспільно-гуманітарного циклу, художньо-естетичного циклу та початкових класів ознайомили присутніх Граничко Г.В., Бриковська Л.О., Болюбаш Г.І., Мичка С.Б., Гаврилів О.П., Гуменний В.В., Дяків О.Б., Думин О.М.
Під час практичної роботи вчителі працювали в групах за фахом, розробляючи змістові лінії однієї чи кількох тем з навчальних предметів у певному класі, а також обмінювались досвідом про особливості роботи з обдарованими учнями та підготовкою школярів до участі у предметних олімпіадах.
Графік проведення
І туру Всеукраїнської олімпіади з базових дисциплін
у Гологірському НВК
у 2016-2017н.р.
№ |
Предмет |
Класи |
Дата проведення |
Відповідальні |
1 |
Хімія, Екологія |
8-11 10-11 |
10.10 |
Граничко Г.В. |
2 |
Географія Економіка |
8-11 11 |
11.10 |
Навроцька О.Я. |
3 |
Українська мова |
8-11 |
12.10 |
Мичка С.Б., Вахула С.Д., |
4 |
Англійська мова |
9-11 |
13.10 |
Болюбаш Г.І. |
5 |
Біологія |
8-11 |
17.10 |
Граничко Г.В. |
6 |
Трудове навчання |
9 і 11 |
18.10 |
Пилип’як С.І. |
7 |
Християнська етика |
8-10 |
19.10 |
Гаврилів О.П. |
8 |
Математика |
6-11 |
20.10 |
Бриковська Л.О., Олексій С.О. |
9 |
Інформатика, інформаційні технології |
9-11 10-11 |
21.10 |
Турчин О.М. |
10 |
Історія |
8-11 |
24.10 |
Криницький Т.О. |
11 |
Фізика Астрономія |
7-11 11 |
25.10 |
Олексій С.О. |
12 |
Правознавство |
9-11 |
26.10 |
Криницький Т.О. |
Директор О.Є. Попович
У середу, 22.04.2015 р., у Гологірському НВК відбулося чергове засідання ММО класних керівників Великовільшаницького освітнього округу. Стіни школи радо вітали гостей.
Одинадцятикласники підготували виховний захід на тему: «Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду». На даному заході було наголошено, яка багата і красива наша земля, які чаруючі літні світанки і тихі зоряні ночі, мелодійні солов’їні співи і барвисті килими квітів. Та вся ця краса може зникнути, якщо по необережності та недбальству людей повториться другий Чорнобиль, сумну 29 річницю якого ми згадуємо в неділю, 26 квітня. Було також наголошено на вже незворотні процеси в природі, які приводять до зникнення окремих видів тварин і рослин з лиця Землі, появі різноманітних хворіб.
Одинадцятикласники розіграли сценку, метою якої було показати, якщо людина буде і надалі так себе поводити з природою, то скоро ми купуватимемо і чисте повітря, і воду, і носовички від смогу, і парасольки від кислотного дощу.
Класний керівник, Бриковська Л. О., підвела підсумок цього виховного заходу і наголосила, що одвічними цінностями людства є: благословенна земля, тихі небеса і цілюща вода. І кожен з нас ніколи не повинен залишатися байдужим до долі нашої планети. Нехай же квітнуть наші сади, хай сміється веселкою небо, хай кришталево чисте повітря п’янить нас ароматом весняних квітів і пташиним дзвінким щебетом!
В свою чергу гості подякували за цікавий, змістовний та повчальний виховний захід і теж закликали берегти природу – наш спільний дім.
На засіданні також виступила Гапкевич Н.С. із доповіддю «Формування екологічної культури, гармонії її відносин з природою».
Наша адреса:
вул. Головна 14, c.Гологори, Золочівський р-н, Львівська обл., 80736, Україна
Наші контакти:
тел. (032) 65- 56-322,
e-mail: gologory@i.ua