Звіт
директора Гологірського НВК 
Золочівської РДА Львівської області Поповича О.Є. 
про свою діяльність на посаді протягом 2021-2022 навчального року.
            На виконання наказу МОН України № 55 від 28.01.2005 року «Про запровадження звітності керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» я як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками. язками директора, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу, а саме

Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу, а саме

1. Закон України «Про повну загальну середню освіту»

Постанови КМУ:

«Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» 21.02.2018 № 87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019, № 688 № 898 від 30.09.2020) (втратив чинність Державний стандарт початкової освіти від 2011)

«Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами» від 21.08.2013 № 607

«Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти» від 20.09.2020 № 898 (дія з 01.09.2022)

«Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» від 23.11.2011 № 1392 (втратить чинність з 01.09.2026)

«Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів» від 13.09.2017 № 684

Листи МОН:

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-362 “Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» № №4.5/2303-21 від 06 серпня 2021 року

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1—4 класів закладів загальної середньої освіти Наказ МОН від 13.07.2021 № 813

Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.05.2021 № 498 “Деякі питання проведення у 2022 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти”

Освітній процес

Наказ МОН від 17.08.2021 №914 “Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році”

Наказ МОН від 17.08.2021 № 913 “Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2021/2022 навчальному році”

Деякі питання виготовлення, видачі та обліку документів про початкову освіту  Наказ МОН від 02.07.2021 № 767

Лист ІМЗО від 11.08.2021 № 22.1/10-1775 “Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році”

Лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”

Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020  “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”

Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти Наказ МОН 675 від 25.06.2018 р.

Організація освітнього процесу у закладах освіти в умовах пандемії

Лист Міністерства освіти і науки України  від 23.07.2021 № 1/10-3101 “Щодо особливостей організації навчання”

Постанова КМУ № 1236 від 09.12.2020 р. (зміни від 28.07.2021)Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2

Постанова МОЗ від 26.08.2021 р. №9 “Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)”

Постанова МОЗ від 23.08.2021 р. №8 “Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіт на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороб (COVID-19)”

Три варіанти організації освітнього процесу:

Варіант 1 – низький рівень захворюваності, «зелений» рівень епідемічної небезпеки

Варіант 2 – високий рівень захворюваності, «червоний» рівень епідемічної небезпеки.

Варіант 3 – середній рівень захворюваності – «жовтий» і «помаранчевий» рівні епідемічної небезпеки.

Приймання, переведення, вибуття учнів

Накази МОН:

«Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» від 16.04.2018 № 367

«Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу» від 14 .07.2015 № 762 (у редакції наказу МОН від 08.05.2019 № 621)

Лист МОН «Щодо окремих питань переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного класу» від 22.07.2019 № 1/9-471

Організація інклюзивної форми навчання

Психологічна служба

Лист МОН «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України» від 24.07.2019 № 1/9-477

Лист МОН «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.» від 16.07.2021 № 1/9-363

Постанова КМУ «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 15.08.2011 № 872

Постанова КМУ 530  від 10.04.2019 р. «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»

Зміни у Положення про ІРЦ, рівні оцінки розвитку дитини

Організація індивідуальної форми навчання (педагогічний патронаж)

 Лист МОН 1/9-525 від 20.08.2019 р. «Щодо організації форм здобуття загальної середньої освіти»

Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955)

Організація індивідуальної форми навчання  (сімейна (домашня) освіта)

 Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955)

Для запобігання порушенням прав дітей та забезпечення виконання обов’язків батьків заклад освіти інформує службу у справах дітей про здобувачів освіти, зарахованих (переведених) на сімейну (домашню) форму.

Здобувачі освіти за сімейною (домашньою) формою (крім тих, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти) проходять оцінювання навчальних досягнень не рідше ніж 4 рази на рік, у тому числі підсумкове (семестрове/піврічне та річне), а також атестацію.

Освітні та навчальні програми у 2021-2022 навчальному році

Наказ МОН №1272 від 08.10.2019 р. «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти». (зміни у наказ від 21.03.2018 №268 )

Наказ МОН №1273 від 08.10.2019 р. «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти».

Наказ МОНУ від 20.04.2018 року №405 ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ II СТУПЕНЯ

Наказ МОН 235 від 19.02.2021 р. «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9-их класів» лише для пілотних. Вступає в дію з 01.09.2022 р.

Наказ МОН від 28.11.2019 №1493 Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (зміни до наказу 408 від 20.04.2018 р.)

Наказ  ДОН ЛОДА № 07/01-243 выд 04.06.2020 «Про викладання «Основ християнської етики у закладах освіти області»»

Підвищення кваліфікації

Постанова КМУ «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» від 21.08.2019 № 800

Постанова КМУ «Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників» від 27.12.2018 № 1190

Лист МОН «Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти» від 04.03.2020 № 1/9-141

Інституційний аудит, державний нагляд (контроль)

Наказ МОН «Деякі питання здійснення державного нагляду (контролю) у сфері загальної середньої освіти» від 30.04.2021 № 493

Календар інституційних аудитів

Абетка директора  Рекомендації для розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО

Конкурс на посаду керівника

Наказ МОН «Щодо примірного переліку питань» від 19.05.2020 № 654

Лист МОН «Щодо окремих питань проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти» від 20.05.2020 № 1/9-264

Безпека життєдіяльності

Накази МОН:

«Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися із здобувачами освіти під час освітнього процесу» від 16.05.2019 № 659

«Про затвердження примірного тематичного плану та примірної програми навчання з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності» від 31.01.2019 № 97

«Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти» від 26.12.2017 № 1669

«Про затвердження Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України» від 15.08.2016 № 974

«Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» від 14.12.2012 № 1423

Накази МОЗ:

«Про затвердження Примірного переліку медичних виробів, лікарських засобів та інших матеріалів, які повинні бути у складі медичної укладки для надання медичної допомоги у медичному пункті закладу освіти» від 06.04.2021 № 637

Організація харчування

Постанови КМУ:

«Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 № 305

«Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 28.07.2021 № 786

«Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305» від 18.08.2021 № 871

Листи:

МОН «Щодо безкоштовного харчування дітей в закладах дошкільної освіти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, або з числа внутрішньо переміщених осіб» від 22.01.2021 № 1/9-50

МОЗ щодо виконання норм харчування від 22.06.2021 № 26-04/18273/2-21

МОН, МОЗ «Щодо окремих питань організації харчування у 2021–2022 роках у закладах дошкільної, загальної середньої освіти» від 07.07.2021 № 1/9-347/26-04/19995/2-21

Мінекономіки «Щодо договорів про закупівлю у сфері організації харчування у закладах освіти» від 29.07.2021 № 3304-04/39136-06

1. Загальна інформація про ЗЗСО
            Гологірський ЗЗСО є комунальною власністю Золочівської міської рали Золочівського району Львівської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Золочівської міської рали, якому делеговані відповідні повноваження. У Гологірському ЗЗСО не організовано надання додаткових освітніх послуг згідно ст. 61 Закону України "Про освіту".

Будівля школи прийнята в експлуатацію 1976 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,5 га. У 2021-2022 навчальному році працював 20 педагогічних працівників та 16 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 105 учнів  у 11  класокомплектах та одній групі дошкільного підрозділу навчального закладу – 12 вихованців, середня наповнюваність класів становила 10 учнів.

Проектна потужність "Гологірського ЗЗСО" – 360 учнів, дошкільного підрозділу - 16 дошкільнят.

2. Кадрове забезпечення.
        У 2021-2022  навчальному році штатними працівниками Гологірський ЗЗСО був забезпечений на 95%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 100 % педагогів школи пройшли навчання з інформаційних технологій по програмі 
Windows або Іntel «Навчання для майбутнього».  Перспектива в освіті така, що вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям -  директор,  заступник, соціальний педагог, педагог-організатор  володіють навичками роботи з оргтехнікою.

  Якісний склад педагогічних працівників: 5 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію, 7 вчителів – І кваліфікаційну категорію,  2-є вчителів – ІІ категорію,  6 педагогів - вищий посадовий оклад, 1 педагог – відповідає займаній посаді. 
 3.  Методична робота.
У 2021/2022 навчальному році методична робота в школі здійснювалася відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Державних стандартів початкової  загальної, базової і повної середньої освіти, Концепції Нової української школи, наказу навчального закладу № 54 від 31.08.2021 р. «Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками школи у 2021-2022 навчальному році», річного плану роботи школи.

Згідно з річним планом роботи школи педагогічний колектив працює над єдиною методичною проблемою: «Підвищення якості знань, умінь і практичних навиків учнів шляхом творчого застосування інноваційних технологій у навчально-виховному процесі школи».

На початку навчального року була створена методична рада школи на чолі з директором Поповичем О.Є. До її складу ввійшли: заступник директора з навчально-виховної роботи Турчин О.М.,  вчитель початкових класів Думин О. М., вчителі української мови та літератури Цільник І.С., Мичка С.Б., вчитель біології та хімії Граничко Г.В., вчитель англійської мови Болюбаш Г.І.

Було проведено 5 засідань методичної ради школи (з них 2 – онлайн), де розглядались питання організації методичної роботи з педагогічним колективом, корекцію планів курсової підготовки вчителів, що атестуються, самоосвітня діяльність вчителя, про удосконалення роботи з використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, про проведення тижня педмайстерності, проводився огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

В школі організовано роботу шкільних методичних об’єднань, а саме шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів та класних керівників (керівники Дяків О.Б., Гаврилів О.П.).

Протягом 2021/2022 н.р. проводилися методичні оперативки з метою ознайомлення вчителів з нормативними документами, методичними рекомендаціями з навчальних предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з предметів.

Використання інноваційних технологій у процесі вивчення різних предметів у школі дало змогу покращити зміст навчання, вдосконалити методи і форми навчання, активізувати та індивідуалізувати його. Більшість педагогів закладу володіють інформаційно-комунікаційними технологіями, уроки та виховні заходи проводять з використанням комп’ютерної техніки. На жаль, вчителі закладу не брали участі у Всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року», що в перспективі залишається питанням, над яким необхідно працювати.

Реалізація основних напрямів методичної роботи (забезпечення професійною інформацією, підтримка в підготовці до атестації, організація підвищення кваліфікації вчителів) значно підвищила якість освіти.

Атестація педагогічних працівників

У 2021-2022 навчальному році у школі  працював 21 педагогічний працівник.  5 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію, 8 - першу кваліфікаційну категорію, 2 - другу кваліфікаційну категорію, 6 – мають кваліфікацію «Спеціаліст».

            Атестація педагогічних працівників Гологірського ЗЗСО у 2021-2022 навчальному році проводилась згідно  «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України», затвердженого наказом МОН України № 930 від 06.10. 2010 року, та наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 20.12.2011 р. за № 1473 «Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», плану роботи атестаційної комісії закладу.

Адміністрацією школи та атестаційною комісією своєчасно було виконано такі заходи: у вересні проведено корегування плану атестації на наступний навчальний рік, створено атестаційну комісію, узгоджено її склад з профспілковим комітетом, видано відповідні накази. Педагогічний колектив був ознайомлений із списком педагогічних працівників, що атестуються. Було перевірено строки проходження курсів підвищення кваліфікації, у жовтні закріплено за вчителями відповідальних від адміністрації для вивчення системи і узагальнення досвіду роботи. Складено графік проведення відкритих уроків та позакласних заходів.

За результатами атестації педагогічних працівників у 2021-2022 навчальному році:

Попович Олег Євгенович, Возьна Оксана Петрівна – відповідають займаній посаді, відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;

Граничко Ганна Володимирівна – відповідає займаній посаді, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»;

Янчинський Роман Васильович – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;

Тучапська Христина Петрівна – відповідає займаній посаді, відповідає раніше встановленому вищому посадовому окладу.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Одним з найважливіших чинників якості освіти є систематична робота з підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти.

Курсову перепідготовку у 2021-2022 н.р. на базі КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» пройшли Янчинський Р.В., Граничко Г.В., Попович О.Є., Тучапська Х.П., Возьна О.П., Попович М.П., Цільник І.С., Гаврилів О.П. НУШ (початкова школа,16 год.) Возьна О.П., Думин О.М., Дяків О.Б., Грицьків Н.Г., НУШ (5-6 класи, 4 год та 12 год.) Гаврилів О.П., Турчин О.М., Бриковська Л.О., Попович О.Є., Цільник І.С., Мичка С.Б., Гуменний В.В., Граничко Г.В., Агафонова Н.В., про що отримали сертифікати. Курсову перепідготовку на базі Дрогобицького педагогічного університету пройшли: Болюбаш Г.І., Бриковська Л.О., Агафонова Н.В., Турчин О.М., Попович О.Є., Гуменний В.В., Мичка С.Б., Граничко Г.В., Міляновська І.Б., Гаврилів О.П., про що отримали свідоцтва.  Ряд вчителів пройшли курси підвищення кваліфікації в інших установах, зокрема на платформі Prometeus, про що отримали свідоцтва, які були затверджені педагогічною радою  №3.

Протягом 2021-2022 н. р. у школі діяв вчительський інформаційно-просвітницький семінар. Відбулося 3 засідання (Четверте не відбулося у зв’язку зі звільненням вчителя Навроцької О.Я. )

-    Жовтень. «Про тексти «кніглі» та книги «п’ятибуки»» (Міляновська І.Б.);

-    Грудень. «Формування креативної компетентності на уроках української мови» (Мичка С.Б.)

-    Лютий. «Використання «перевернутого» навчання на уроках». (Агафонова Н.В.)

У школі протягом року проведено:

Проблемні семінари на тему «Інформаційна культура учасників освітнього процесу» (доповідач Грицьків Н.Г.) та «Педагогіка співробітництва: проблеми і перспективи» (доповідачі Дяків О.Б., Агафонова Н.В.) (онлайн)

Педагогічні читання:

Грудень – «Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи» (Турчин О.М.)

Березень – «Шляхи впровадження сучасних педагогічних технологій та форм роботи на уроках: проектні технології» (Граничко Г.В.) (онлайн)

Психолого-педагогічний семінар

Січень – Булінг у школі: причини, наслідки, допомога (Міляновська І.Б., Болюбаш Г.І., Думин О.М.)

Цілеспрямовано проводилась позакласна робота з учнями, що забезпечує мотивацію учнів у навчанні. Учні школи беруть участь в конкурсах,  змаганнях.

Учні Гологірської школи не брали участі у ІІ турі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. (через відмову батьків у звязку з епідемією Covid-19)

У 2021/2022 н.р. здобувачі освіти брали участь у Міжнародному конкурсі з української мови ім. П.Яцика.  та в мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка.

Результати участі учнів у ІІ етапі конкурсів імені Тараса Шевченка та Павла Яцика

у 2021-2022 н.р.

 Класи

4

 

5

 

6

 

7

 

Конкурс ім.. Шевченка

 

 

 

 

Фурда Юрій

 

 Возьна Соломія

 

Конкурс ім.. П.Яцика

Міляновська Анастасія

 

Луцишин Євгенія

2

 

 

Возьна Соломія

3

Призові місця: 2 місце – конкурс ім. П. Яцика 5 клас (вчитель Мичка С.Б.), 3 місце – конкурс ім. П.Яцика 7 клас (вчитель Цільник І.С.).

Традиційною колективно-груповою формою методичної роботи в школі є проведення предметних тижнів,  як комплексу навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів. Вони вносять цікаві заходи та інноваційні технології до навчально-виховного процесу, удосконалюють організаційні якості вчителів та розвивають здібності учнів.    

 

Було складено плани заходів у рамках предметних тижнів, учителі проводили відкриті уроки, різноманітні позаурочні заходи з учнями. На належному науково-методичному рівні проведено  предметні тижні з української мови, основ безпеки життєдіяльності, правові тижні.

1.       Вважати організацію методичної роботи з педагогічними працівниками протягом 2021/2022 навчального року задовільною.

2.       Продовжувати роботу над методичною темою «Підвищення якості знань, умінь і практичних навиків учнів шляхом творчого застосування інноваційних технологій у навчально-виховному процесі школи».

3.    Заступнику директора з НВР Турчин О.М..:

3.1. На засіданні методичної ради школи докладно проаналізувати результати методичної роботи за 2021/2022н.р.

3.2. Контролювати участь обдарованих і здібних дітей в інтерактивних конкурсах, змаганнях, турнірах.

3.3. Контролювати виконання усіх методичних заходів, які заплановані на 2022/2023н.р.

3.4. Контролювати розміщення матеріалів з досвіду роботи на сайті школи.

3.5. Контролювати дотримання графіку проходження курсів.

4.Педагогічному колективу школи:

4.1. Спрямувати усю методичну роботу на успішну реалізацію методичної проблеми.

4.2. Безперервно працювати над удосконаленням свого професійного рівня.

4.3. Продовжити роботу над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення рівня навчально-виховного процесу.

4.4. Залучати обдарованих та здібних дітей до участі в інтерактивних конкурсах, змаганнях, турнірах.

План заходів щодо організації методичної роботи в школі протягом 2021/2022 навчального року був виконаний. Однак у здійсненні методичної роботи мали місце окремі недоліки:

·         Учителі недостатньо працюють з обдарованими учнями на уроках та у позаурочний час.

·         Потребує покращення робота з інформаційними технологіями, зокрема робота з онлайн навчанням.

·         Розробка власних науково-методичних і ди­дактичних матеріалів та публікація передового досвіду.

·         Недостатня участь вчителів у професійних конкурсах.

·         Потребує пожвавлення питання залучення батьків до участі в навчально-виховному процесі.

4. Навчальна діяльність учнів.
  Протягом 2021-2022 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2021 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 11  учнів.  Учні нашої школи активні учасники міжнародних  конкурсів юних знавців математичних та гуманітарних наук: «Кенгуру», «Бобер», «Колосок», «Соняшник», «Sunflower» ( 11 учнів).  На  середньому рівні показники участі наших школярів у районних олімпіадах. За підсумками навчального року учні школи показали
такий рівень досягнень: з 60 учнів 4-11 класів високий рівень показали 9 учнів (14%), достатній – 19 учнів (34%), середній рівень – 28 учнів (37%), початковий рівень – 4 учнів (7%).

5. Зовнішнє незалежне оцінювання.
            У 2021-2022 навчальному році  9 випускників нашої школи за результатами  зовнішнього незалежного оцінювання поступили: ,4 учні - у ВНЗ ІІ рівня акредитації коледж, 5 учнів - у ВПУ.
6. Виховна та позакласна робота.
            Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

•                     Ціннісно-орієнтаційний;

•                     Правовиховний;

•                     Художньо-естетичний;

·                    Морально-етичний;

•                     Національно-патріотичний;
 •                    Традиції

•                     Самоврядування;

•                     Безпека життя;

•                     Робота з батьками;

•                     Трудове виховання;

•                     Екологічне виховання;

  Виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наша школа:

Заходи пам’яті жертв Голодомору.
• Численні конкурси малюнків.
• Районний огляд художньої самодіяльності.
«Збережи ялинку»

                      Свято «Покрови Пресвятої Богородиці», «УПА»

•                     Різдвяно-новорічні свята.

•                     Конкурс маршової пісні «Сурми звитяги».

•                      Районний фестиваль «Нащадки козацької слави».

·                     Акція «16 днів проти насильства».

·                    Свято Миколая.

·                    Лінійка пам’яті до річниці Голодомору. Акція «Запали свічку» Акція «Незабудки пам’яті».

·                    Урок-реквієм «Небесна сотня», присвячений Дню Героїв Небесної Сотні.

·                    Конкурс читців поезії Т.Г.Шевченка.

·                    Виховний захід «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине» (до Шевченківських днів).

·                    Батьківський лекторій «Відповідальність батьків за виховання своїх дітей».

·                    Посвята в читачі.

·                    Збір фольклору села «Великодні гаївки».

·                    Виставка вишивок, виробів народного промислу.

·                    Виховний захід до Дня матері «Твої руки, матусю, пахнуть теплом».

·                    Моє майбутнє в моїх руках.

·                    Свято Букваря.
  Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система самоврядування «Шкільний парламент». При парламенті діють кілька центрів: «Знання», «Правознавець», «Відпочинок», «Чистота і порядок», «Спортсмен», «Книголюб», «Милосердя». Силами активістів парламенту під керівництвом педагога-організатора та за допомогою учителів, класних керівників були організовані шкільні вечори «Українські вечорниці», «Шкільний КВК», заходи до Новорічних та  Різдвяних свят , «Несподіванка в день св. Валентина», «Осінній бал ». Дозвілля дітей у вечірній час було організоване згідно можливостей школи та на високому рівні. Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи на відмінному рівні. Згідно плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався на шкільному веб-сайті. 
7.  Правовиховна робота.
У школі правовиховна робота включає в себе роботу з такими організаціями : центр соціальної служби, служба у справах неповнолітніх, сільською радою.

  Класними керівниками, педагогом -організатором, та адміністрацією школи сформований соціальний паспорт школи, в якому є матеріали соціального характеру, а саме по класах ведеться облік дітей з багатодітних сімей,  дітей з малозабезпечених, неповних сімей, дітей, які схильні до правопорушень (які перебувають на внутрішкільному обліку).
Проводяться зустрічі з  учнями школи для запобігання  скоєння правопорушень . Мета зустрічей налагодити партнерські взаємини між дітьми та правоохоронцями, навчити школярів правилами безпеки у побуті, на вулиці, вдома. Діти довідалися багато нового про роботу поліцейського, зрозуміли, які завдання та функції виконує поліція.  А також проводяться зустрічі з учнями та їхніми сім’ями,  які перебувають на внутрішкільному обліку правопорушників.  

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:
- тематичні загальношкільні лінійки та класні години,
- зустрічі з працівниками правоохоронних органів: ст. ДОП Золочівського ВП ГУНП у Львівській області   та інспектором ЮП Золочівського ВП ГУНП у Львівській області капітаном поліції 

- конкурси інтелектуально-розважальної гри «Дебати»;
- лекції, бесіди на правову тематику;
- анкетування;
- уроки правознавства;
- правові тижні;

- засідання ради профілактики з правопорушниками;
- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;
- батьківські лекторії;
- відвідування проблемних сімей вдома;
Під постійним наглядом соціального педагога та класних керівників учні групи ризику та учні, що потрапили у складні життєві обставини. Бесіди соціального педагога про шкідливість тютюнопаління, вживання наркотиків, алкоголю, боротьби зі СНІДом, та торгівлею людьми, робота з учнями схильними до агресивної поведінки, пропусків занять без поважних причин. Проте, за рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній поліції у справах неповнолітніх Золочівського  ГУНП учні школи відсутні.
8. Соціальний захист.
  Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
• сиріт і позбавлених батьківського піклування –0 ;
• інвалідів – 3;
• чорнобильців – 0;
• малозабезпечених – 16 ;
• з неповних сімей – 14;
• багатодітних – 33;

·                    діти, які стоять на внутрішкільному обліку -0.

·                    діти мобілізованих учасників АТО - 4
  Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи.

Подарунки до дня святого Миколая учням 1-4 класів та дітям дошкільного підрозділу забезпечує агрофірма «ТзОВ Захід – Агро МХП», а також подарунки  першокласникам до 1 вересня.

Щоденно отримують гаряче харчування у шкільній їдальні учні 1-4 класів за кошти співфінансування, та безкоштовне харчування за бюджетний кошт діти 1-4 класів з малозабезпечених сімей, та діти позбавлені батьківського піклування, діти учасників АТО, діти в складних життєвих обставинах1-11кл., а також харчуються учні 5-11 класів за кошти співфінансування.

 9. Профорієнтаційна робота.
Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у Гологірському ЗЗСО  здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках та годинах соціального педагога, екскурсіях на виробництво, позакласних виховних заходах.

Також були проведені:

- профорієнтаційна гра: «Подорож у світ професій»;

- заняття з елементами тренінгу: «Моє місце у суспільстві»;

- виховний захід: «Шкідливі звички – шлях у безодню»

Анкета «Моя майбутня професія»
  Активно в цьому році пройшов тиждень профорієнтаційної роботи. У ході тижня були проведені цікаві та інформаційно-насичені заходи класними керівниками, соціальним педагогом. Активно допомагали у цьому працівники професійних ліцеїв та коледжів.  Значна профорієнтаційна робота з учнями, свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі дев’ятикласники працевлаштовані, з них близько 75 % продовжили навчання у 10-му класі, інші – у професійних ліцеях та коледжах.   
10. Співпраця з батьками.
  Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, беруть шефство над підлітками, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Класні керівники, соціальний педагог тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.
  Однією з традиційних з форм роботи з батьками у Гологірському ЗЗСО є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, соціальний педагог,  запрошуються працівники Золочівського РВУМВС

11. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.
  Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази у Золочівській центральній районній поліклініці та Гологірській амбулаторії сімейної медицини. Для якісного медичного забезпечення учнів у закладі  працює шкільна медична сестра, Олексяк К.Р.,  яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи, формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної та спеціальної групи для занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі.

 Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі  Золочівської ЦРЛ. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у школі.
  Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються одноразовим харчуванням за кошти співфінансування. Гаряче харчування 37  учнів в 1-11 класах відбувається згідно графіку на 2-3 перервах у їдальні школи.

  Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, бесіди з лікарями амбулаторії сімейної медицини, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи лікаря – педіатра медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

 12. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.
         Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
        На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директору.

       Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.
13. Фінансово-господарська діяльність.
            Будівля школи прийнята в експлуатацію 45 років  назад, у1976 році. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Золочівської МР. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії.

Система водопостачання  та каналізації знаходиться у зношеному  стані і потребує капітальних ремонтів. Це величезні кошти, яких немає у бюджеті району.. Протягом навчального року за рахунок бюджетних асигнувань здійснено закупівлю  техніки,  обладнання для 1-4 класів НУШ.  

За бюджетні кошти здійснюється ремонт шкільної їдальні, поточні ремонти коридорів школи, та пришкільних будівель, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку, внутрішніх туалетів. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до нового навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Золочівського району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються. 
       Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються технічним персоналом, своєчасно обрізаються дерева, кущі, фарбується огорожа, біляться бордюри, проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.
Вищенаведені факти говорять про змістовну роботу колективу нашої школи в плані економії енергоносіїв, залучення спонсорської допомоги та підтримання і розвитку матеріально-технічної бази.
14. Управлінська діяльність.
            Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи. 
            У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.  
            Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу.

У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступником директора школи Турчин Оксаною Михайлівною використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп’ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.
            Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва Гологірським ЗЗСО більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

15. Першочергові заходи з виконання пріоритетних завдань школи на 2022-2023 навчальний рік.

Головне завдання колективу школи в 2022-2023 навчальному році:

•                                                                    Забезпечити безперервний навчально - виховний процес у школі та охоплення всіх дітей шкільного віку якісним навчанням з урахуванням попиту в освітніх послугах.

                                                                    (директор, адміністрація, співробітники)

 Навчальна робота

1. Підвищити результативність участі в предметних олімпіадах на районному рівні.

                                                                   (Турчин О.М., вчителі - предметники)

2.    Підвищити відповідальність у веденні шкільної документації з метою зниження кількості порушень.

                                                                                                          (Попович О.Є. Турчин О.М.)

Виховна та соціальна робота

1.                  Забезпечити безумовне виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників НВП

                                                                    (Попович О.Є., соціальний педагог, класні керівники)

2.                  Продовжувати профілактичну роботу з правового виховання.

                                                                                      (Рада Профілактики з правопорушниками)

Методична робота.

1. Здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, практики та методики виховання, психології, етики, формування в молодих учителів посадових умінь і навичок                                                                                                   (Турчин О.М., методрада)

2.3абезпечити результативну участь вчителів у конкурсах професійної майстерності різного рівня                                                                                                        (Турчин О.М., методрада)

Фінансово-господарська діяльність.

1 . Скласти загальношкільний план оновлення матеріальної бази та ремонту учбових кабінетів.

2.Залучити спонсорські кошти для ремонту шкільних приміщень, та оновлення матеріально-технічної бази закладу освіти.                         

     (завгосп Староставська  Г.В.)